چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام باید بدانند که این اقدام ضد بشری آنان هرگز بی‌ پاسخ نخواهد ماند زیرا اقدامی که صهیونیست‌ها در ترور شهید اسماعیل هنیه انجام دادند انسانیت و شرافت را زیر سؤال برد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران توسط صهیونیست‌ها در سخنانی اظهار داشت: خبر ناگوار این ترور باعث ماتم و غم فراوانی در بین کشورهای اسلامی به ویژه در بین مردم غزه و فلسطین شد.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه یکی از مهم‌ترین مبارزان علیه صهیونیسم و تروریست در منطقه بود، عنوان کرد: اسرائیلی‌ها در ماه‌های اخیر بسیاری از اعضای خانواده اسماعیل هنیه را به شهادت رساندند و نهایتاً بامداد امروز نیز خود ایشان را در یک عملیات خبیثانه شهید کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام باید بدانند که این اقدام ضد بشری آنان هرگز بی‌ پاسخ نخواهد ماند زیرا اقدامی که صهیونیست‌ها در ترور شهید اسماعیل هنیه انجام دادند انسانیت و شرافت را زیر سؤال برد.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ترور شهید هنیه چهره صهیونیست‌ها را سیاه‌تر از قبل کرد، عنوان داشت: این عمل خبیثانه و شیطانی صهیونیست‌ها نشان داد که آنان در مسیر شیطان و اهریمن حرکت می‌کنند و جان انسان‌ها برای آنان اهمیتی ندارد و برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به بدترین جنایات می‌زنند جنایاتی که بیش از ۱۰ ماه جهانیان شاهد آن هستند.

امام جمعه شهرستان بانه با تاکید بر اینکه شهادت اسماعیل هنیه هرگز در روحیه محور مقاومت تاثیری نخواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه توسط صهیونیست‌های جنایتکار خود زمینه‌ای برای تقویت روحیه جهاد و مقاومت در برابر جنایتکاران صهیونیستی خواهد شد و بی‌شک پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین و جهان اسلام خواهد بود و این رژیم صهیونیستی ‌باید که از صحنه روزگار محو ‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha